Thursday, December 4, 2008

おはようございます

おはようございます!

らいしゅうのげつようびはLast Class of the Semesterです。クラスはむずかしかたですが、とてもとんしかたです。そしてとてもおもしろかたです。げつようびからもくよびまでクラスがありますから、わたしはとてもいそがしです。はまだせんせいはとてもしんせつです。そしてとてもゆうようです。クラスマトもとてもしんせつです。そしておおしろいです。にほんごのクラスがすきです。

This Monday is the last day of class for my first semester of learning Japanese. The class has been challenging, but really interesting and really enjoyable. Its been great getting to meet everyone in my class and getting to know them well. I feel like the people in my class are some of the people at Columbia that I know best. It has been really fun and as a class everyone has been able to help each other learn better. I hope everyone stays in touch. Hamada sensei has also been great. It is a bummer that the class is ending, but I cannot wait for next semester! I look forward to meeting some new people in my class next semester, and continuing this enjoyable journey of learning Japanese.

じゃまた  (^_^)

3 comments:

eileen said...

はじめまして、
わたしもにほんごのがくせいです。
にほんごはおもいしろです、でもちょっとむずかしです。
いしょにがんばって!

sophia ng^^ said...

始めまして、私はマレシアの大学生です。私も日本語を勉強します。日本語は本当に面白いです。私は日本語が大好きです。どうぞうろしく。

John Smith said...

まだなにもかみませんでしたね、ことしは。ざんねんですね、ハンタのブログは面白かったです。